Jaguar Print Pointer

Lovin' you.


Jag är lycklig.
110% lycklig.
Har inte mått såhär bra sen pappa försvann.
Du gör mig hel, du har funnits där för mig i snart 1 års tid.
Från vänskap till kärlek.
Du är min bästavän och nu även min pojkvän.
Jag vill skrika ut det till hela världen, visa att du är min.
Är så stolt över att hålla din hand, att vara den du ställer dig bakom
och håller om i folkmassor.
Vill bara stoppa tiden när vi ligger i sängen och myser.
Vill aldrig att detta ska ta slut.
4/4-2013. Till en evighet om jag får bestämma.
Du behandlar mig på ett sätt som ingen behandlat mig,
som en skör diamant, en prinsessa.
Tack för att du är du. Tack för att du finns där när
verkligheten kommer ikapp. Tack för att du försöker förstå.
Och framförallt, tack för att du står ut med mig.
Jag älskar dig, Robin Larsson.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2011
2012