Jaguar Print Pointer

Nytt år!


Nytt år nya möjligheter men först en snabb quiz om 2012!
 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det har jag säkert gjort men inget jag kan komma på nu spontant.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, tror inte jag hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte några av mina nära vänner men bekanta ja.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min hjälte & min idol.
Älskade pappa, vila i frid <3

5.Vilka länder besökte du?
Estland.

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Total lycka.

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
30augusti, dagen min idol lättade från jordens yta.

8. Vad var din största framgång 2012?
Att bli starkare som person, inte låta mig trampas över av vem som helst.

9. Största misstaget?
Många, men antagligen förlita sig på fel personer.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick vinterkräksjukan i slutet av året, vilket jag inte haft på närmare 10 år!

11. Bästa köpet?
Min nya kamera, absolut!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Folk jag kanske inte borde lagt pengar på.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, många grejer.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Finns ett antal. Men speciellt Utan dina andetag som jag försökte lära mig på gitarr.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, ägnat tid åt mig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen, sen Robin & vänner.

19. Något du önskade dig och fick?
Fick allt jag önskade mig. Förutom 3 saker.

20. Något du önskade dig men inte fick?
Pappa tillbaka, total lycka och en klar hjärna

21. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Drog på krogen med fina vänner + syster. Fick mig min första rejäla fylla.

22. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2012?
Typ som alltid?

23. Vad fick dig att må bra?
Zsazsa, mina vänner och lite mer.

24. Vem saknade du?
Pappa.

35. De bästa nya människorna du träffade
Robin.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2011
2012