Jaguar Print Pointer

Dream, dream.


Fail smile osv.

Nu när vi gräver bland bilder, saker. Så börjar tankarna fladdra, är du verkligen inte med oss längre?
Jag kan inte se dig, det är jobbigt. Abstinens för bara en kram. Jag tror jag blir galen.
Jag hör din röst när jag somnar, hör den viska mitt namn. Vad ska jag göra utan dig?
Finns så många minnen kvar. Önskar du kunde fått stanna åtminstone ett år till.
Få se mig bli myndig, ta körkort, ta studenten. Jag saknar dig så. Vad ska jag göra?



De senaste dagarna har jag haft fullt upp med allt och inget.
Har haft mycket tankar i huvet, men har faktiskt kunnat slappna av lite också.
Haft kul. Nu är det skola, efter lunch är det elevrådsmöte inför Halloween festen vi
ska ha på skolan. Sen hem. Hem till min efterlängtade säng. Till mitt pyssel.
Även till tvättstugan som jag har ikväll... Tusan vad alltid något ska förstöra!
Aja, hörs väl imorgon om inte senare...... PÖSSELIPÖSS



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
2011
2012